12 февруари 2013 г.

"Бог ми прати Ангел, за да ми помогне" - прочетете едно интересно интервю

Неотдавна се запознах с една забележителна жена, майка и истински човек. Запознахме се в Богословския Факултет. Предложих ѝ да даде интервю за блог "Добротолюбие" ,слава Богу тя прие. Ето и нашия кратък разговор.

- Здравей, Велислава представи се на читателите на блог "Добротолюбие".
- Аз съм Велислава Крумова обикновен човек,майка на три деца.
- Как реши да станеш студентка в Богословския Факултет? От къде дойде идеята?
- За Богословския факултет и въобще да стана студентка е виновен сина ми.Той е малко как да го кажа в трудната възраст и един ден ми изтърси -Ти си стигнала до средно и няма да ми даваш акъл. В първия момент се стъписах но си казах няма да се ядосвам само кротко му отговорих - Сине то образованието не прави човека но му отваря врати. Две седмици по-късно видях че има допълнителен прием в Богословския факултет и нещо ме накара да отида и да се явя на изпит. Защо там, а не нещо друго ще ти кажа, просто имам някой въпроси, на които се надявам да си отговоря в процеса на обучение. След като видях че съм приета бях може би най-щастливия човек, но и отделно и доста смутена все пак съм във възраст ,в която колегите ми могат да ми бъдат деца не знаех и как ще ме приемат.
- Защо реши да си редовно, а не задочно обучение?
- Държах на редовно обучение защото съм там, за да науча нещо и смятам, че задочното  обучение не би могло да даде толкова добро обучение като редовното. Оказа се, че притесненията са ми били напразни. Колегите ми са доста отворени иновативни млади хора, с които ми е приятно да разговарям на всякакви теми. 
- Този семестър ти записа Жестомимика, защо я записа? 
- Жестомимика записах ,защото искам да мога да привлека и да помагам на деца със слухови проблеми. Както знаеш скоро на 18 февруари( в Грийн център 2 етаж Люлин 7 ул. Добринова Скала, стига се с автобус 310 или спирка на метростанция Западен парк ) откривам галерията си искам да дам възможност на всички млади таланти възможност за изява и развитие, а сред децата има доста такива. 
- Добре, ще те попитам и още дали ходиш някъде другаде да помагаш на деца?
- Да всяка неделя ходя в Енорийския център към църквата Св. Св. Кирил и Методи , където с преподавателката Силвана Павлова която се занимава с религия творим с децата най различни техники от областта на приложното изкуство и живописта. 
- Какви са бъдещите ти проекти?
- В момента проектите са ми три - да си взема успешно изпитите във факултета, да подготвя галерията си за откриването, и с децата да направим повече неща за благотворителния базар (той е в тяхна помощ ,за да ги заведем до Рилския манастир да го видят и да се благословят от св. десница на св. Йоан). Благотворителния базар ще е съвместно с откриването на галерията. 
- От теб знам, че се занимаваш и с рисуване. Имаш ли време да рисуваш?
- Колкото до рисуването покрай изпитите дълго време, нямах време да почна нищо ново забавянето за откриването на галерията се дължеше донякъде на това, че нямах идея за цвят и за име. 
- А, сега вече предполагам си сложила име. Какво ще е то?
- Един ден се събудих и знаех че тя ще се казва "Ангел" и знаех точните цветове за нея и как ще изглежда помещението отвътре. 
- Защо точно "Ангел"? 
-  "Ангел" предполагам, за да ми се случат всички тези хубави неща да се пренеса с децата в нова къща, да успея да купя помещението и да стана студентка, смятам, че Бог ми прати Ангел, за да ми помогне и най-вече, защото в нея ще творят деца, а те не са ли малки ангели.
- Кога ще бъде открита изложбата?
- Март месец ще представя нова самостоятелна изложба под надслова -''Жена'' едно, че месеца е женски, и друго  искам да покажа жената в целия и образ. 
- Благодаря, ти за интервюто и успех с предстоящите изпити.
- До скоро успех и на теб на изпитите.

С Велислава Крумова разговаря Ангел Карадаков.
Блогът се поддържа от православни младежи обучаващи се в Софийската Духовна Семинария "Св. Йоан Рилски" и Богословския Факултет към Софийския университет "Св. Климент Охридски". Той е създаден, за да може светлото спасително Слово на Христа Бога и Боговдъхновеното учение на Св. Православна Църква да достигнат до повече хора. Надяваме се да ни извините ако случайно сме допуснали някаква грешка, при написване на текстове или нещо друго. Имаме и канал в Youtube, където може да чуете аудио записи на проповеди и слова на Св. Отци. Разбира се и за тях се извиняваме понеже записите не са професионални.